Roczny program współpracy
Na środowej (23 listopada 2022 r.) sesji Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej przyjęto Roczny Program Współpracy na 2023 rok.
Program współpracy na wniosek Prezydenta Miasta został przyjęty przez Radę Miejską. Znajdziemy w nim wiele istotnych informacji w planowaniu pozarządowej działalności w następnym roku. Prace nad RPW trwały od czerwca do października przy udziale zarówno dąbrowskich organizacji pozarządowych, jak i pracowników Urzędu Miejskiego.
Zobacz:
Uchwała Rady Miejskiej Nr XLIX/867/2022 z dnia 23 listopada 2022 r w sprawie przyjęcia "Programu współpracy Gminy Dąbrowa Górnicza z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023".Na środowej (27 października 2021 r.) sesji Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej przyjęto Roczny Program Współpracy na 2022 rok.
Program współpracy na wniosek Prezydenta Miasta został przyjęty przez Radę Miejską. Znajdziemy w nim wiele istotnych informacji w planowaniu pozarządowej działalności w następnym roku. Prace nad RPW trwały od czerwca do października przy udziale zarówno dąbrowskich organizacji pozarządowych, jak i pracowników Urzędu Miejskiego.
Zobacz:
Na środowej (21 października 2020 r.) sesji Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej przyjęto Roczny Program Współpracy na 2021 rok.
Program współpracy na wniosek Prezydenta Miasta został przyjęty przez Radę Miejską. Znajdziemy w nim wiele istotnych informacji w planowaniu pozarządowej działalności w następnym roku. Prace nad RPW trwały od czerwca do października przy udziale zarówno dąbrowskich organizacji pozarządowych, jak i pracowników Urzędu Miejskiego.
Zobacz:
Na środowej (27 listopada 2019 r.) sesji Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej przyjęto Roczny Program Współpracy na 2020 rok.
Program Współpracy na wniosek Prezydenta Miasta został przyjęty przez Radę Miejską. Znajdziemy w nim kilka istotnych informacji w planowaniu pozarządowej działalności w następnym roku. Prace nad nim trwały od czerwca przy udziale zarówno dąbrowskich organizacji pozarządowych, jak i pracowników Urzędu Miejskiego.
Zobacz:
Na środowej (17 października 2018 r.) sesji Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej przyjęto Roczny Program Współpracy na 2019 rok.
Program Współpracy na wniosek Prezydenta Miasta został przyjęty przez Radę Miejską. Znajdziemy w nim kilka istotnych informacji w planowaniu pozarządowej działalności w następnym roku. Prace nad nim trwały od czerwca przy udziale zarówno dąbrowskich organizacji pozarządowych, jak i pracowników Urzędu Miejskiego.
Zobacz:
25 października 2017 r. Rada Miejska w Dąbrowie Górniczej na wniosek Prezydenta Miasta przyjęła: „Program współpracy Gminy Dąbrowa Górnicza z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2018”.
Program Współpracy na wniosek Prezydenta Miasta został przyjęty jednogłośnie przez Radę Miejską. Znajdziemy w nim kilka istotnych informacji w planowaniu pozarządowej działalności w następnym roku. Prace nad nim trwały od lipca przy udziale zarówno dąbrowskich organizacji pozarządowych, jak i pracowników Urzędu Miejskiego. Z przebiegiem prac i konsultacji nad tym dokumentem można zapoznać się tutaj.
Zobacz:
Uchwała Rady Miejskiej Nr XXXII/687/2017 z dnia 25 października w sprawie przyjęcia "Programu współpracy Gminy Dąbrowa Górnicza z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2018".
16 listopada 2016 r. Rada Miejska w Dąbrowie Górniczej na wniosek Prezydenta Miasta przyjęła: „Program współpracy Gminy Dąbrowa Górnicza z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017”.
Program Współpracy na wniosek Prezydenta Miasta został przyjęty jednogłośnie przez Radę Miejską. Znajdziemy w nim kilka istotnych informacji w planowaniu pozarządowej działalności w następnym roku. Prace nad nim trwały od lipca przy udziale zarówno dąbrowskich organizacji pozarządowych, jak i pracowników Urzędu Miejskiego. Z przebiegiem prac i konsultacji nad tym dokumentem można zapoznać się tutaj.
Zobacz:
28 października 2015 r. Rada Miejska w Dąbrowie Górniczej na wniosek Prezydenta Miasta przyjęła: „Program współpracy Gminy Dąbrowa Górnicza z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016”.
Program Współpracy na wniosek Prezydenta Miasta został przyjęty przez Radę Miejską. Znajdziemy w nim kilka istotnych informacji w planowaniu pozarządowej działalności w następnym roku. Prace nad nim trwały od lipca przy udziale zarówno dąbrowskich organizacji pozarządowych, jak i pracowników Urzędu Miejskiego. Z przebiegiem prac i konsultacji nad tym dokumentem można zapoznać się tutaj.
Zobacz:
29 października 2014 r. Rada Miejska w Dąbrowie Górniczej na wniosek Prezydenta Miasta przyjęła: „Program współpracy Gminy Dąbrowa Górnicza z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2015”.
Program Współpracy na wniosek Prezydenta Miasta został przyjęty przez Radę Miejską jednogłośnie. Znajdziemy w nim kilka istotnych informacji w planowaniu pozarządowej działalności w następnym roku. Prace nad nim trwały od lipca przy udziale zarówno dąbrowskich organizacji pozarządowych, jak i pracowników Urzędu Miejskiego. Z przebiegiem prac i konsultacji nad tym dokumentem można zapoznać się tutaj.
Zobacz:
6 listopada 2013 r. Rada Miejska w Dąbrowie Górniczej na wniosek Prezydenta Miasta przyjęła: „Program współpracy Gminy Dąbrowa Górnicza z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2014”.
Prace nad projektem programu trwały tradycyjnie od lipca pod kierownictwem Biura Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej, wsparciem Inkubatora Społecznej Przedsiębiorczości i udziale Dąbrowskiego Forum Organizacji Pozarządowych (DFOP). Jego projekt został pozytywnie zaopiniowany zarówno przez organizacje członkowskie DFOP oraz Radę Działalności Pożytku Publicznego Miasta Dąbrowa Górnicza. Z przebiegiem prac i konsultacji nad tym dokumentem można zapoznać się tutaj.
Zobacz:
24 października 2012 r. Rada Miejska w Dąbrowie Górniczej na wniosek Prezydenta Miasta przyjęła: „Program współpracy Gminy Dąbrowa Górnicza z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013”.
Prace nad projektem programu trwały tradycyjnie od lipca pod kierownictwem Biura Organizacji Pozarządowych, wsparciem Inkubatora Społecznej Przedsiębiorczości i udziale Dąbrowskiego Forum Organizacji Pozarządowych (DFOP). Jego projekt został pozytywnie zaopiniowany zarówno przez organizacje członkowskie DFOP oraz Radę Działalności Pożytku Publicznego Miasta Dąbrowa Górnicza. Z przebiegiem prac i konsultacji nad tym dokumentem można zapoznać się tutaj
Zobacz:
Program opracowany przez Biuro Organizacji Pozarządowych Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, zanim trafił na sesję został pozytywnie zaopiniowany przez Dąbrowskie Forum Organizacji Pozarządowych i Radę Pożytku Publicznego Miasta Dąbrowa Górnicza.
Zobacz:
4 listopada 2009 roku Rada Miejska w Dąbrowie Górniczej uchwałą XLIII/790/09 przyjęła „Program współpracy Gminy Dąbrowa Górnicza z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2010”.
Pobierz:
Program został przygotowany na podstawie przeprowadzonych konsultacji branżowych i ogólnych z organizacjami pozarządowymi i został pozytywnie zaopiniowany przez Radę Pożytku Publicznego Miasta Dąbrowa Górnicza oraz Dąbrowskie Forum Organizacji Pozarządowych.
Zobacz:
„Programu współpracy Gminy Dąbrowa Górnicza z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2008”.-Uchwała Nr XIX/286/07 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 30 października 2007 roku